Nu există niciun produs în coșul de cumpărături

E OK SA TE RĂZGÂNDEȘTI

Te întrebi ce se va întâmpla dacă vrei să returnezi produsul comandat? 

Dames te asigura ca te poti razgandi. Potrivit Ordonanței de Guvern nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, puteți returna produsele cumpărate din magazine online în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.

Perioada de retragere expiră după 14 zile începând:

    de la ziua încheierii contractului (în cazul unui contract de prestări de servicii sau al unui contract pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material)

sau

     de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor (în cazul unui contract de vânzare)

sau

    de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a ultimului produs (în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singură comandă şi livrate separat)


sau

    de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese (în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părţi)

sau

    de la ziua la care intraţi, dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a primului produs (în cazul unui contract pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată)

 

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail.


În acest scop, puteţi folosi formularul de retragere ce poate fi descărcat de aici; 
 

Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.


Produsele se returnează în ambalajele originale, fără a fi deteriorate, pe adresa noastră, prin colet poștal cu confirmare de primire. Cheltuielile pentru returnarea mărfii vor fi suportate de cumpărător.


Rambursarea sumei plătite pentru produsele returnate se face în termen de 30 de zile de la primirea returului, prin rambursare în contul tău.


Dacă ați primit un colet cu ambalajul deteriorat, resigilat sau despachetat, vă rugăm să refuzați ridicarea coletului.

Cum trebuie să fie produsele? 

Dames îți dă banii înapoi dacă hainele comandate din magazinul online nu sunt deteriorate.

 

Dacă vrei doar înlocuirea unei mărimi sau a unei culori, avem o echipă de creație gata să te consilieze ca să faci alegerea potrivită. 

 

Dreptul de retur de 14 zile nu se aplică la produsele digitale, fiind produse personalizate și făcând excepție de la dreptul de retragere.

Potrivit Ordonanței de Guvern nr. 34/ 2014, ART. 16, exceptii de la dreptul de retragere, produsele configurate, personalizate la solicitarea utilizatorului/ clientului nu se supun returului.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale următoarele:

c) furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

 De asemenea, acest fapt este precizat și în legislația europeană:

„Perioada de reflecție de 14 zile nu este valabilă în cazul următoarelor produse:

- bilete avion și de tren, bilete la concerte, rezervări la hotel, închirieri de mașini și servicii de catering rezervate pe perioade determinate

- produse alimentare și băuturi livrate la domiciliu, în mod regulat (ex. de către un lăptar)

- produse fabricate la comandă sau personalizate în mod clar (ex. un costum făcut la comandă, un laptop la care s-au adăugat alte componente față de cele de bază)

- suporturi de date sigilate, precum DVD-urile, pe care le-ați desigilat după primire

- conținutul digital, dacă ați început descărcarea sau vizualizarea în streaming - bunuri cumpărate de la persoane fizice

- contractele urgente de reparații și întreținere

- dacă sunați un instalator pentru a-l ruga să vă repare un duș, nu puteți anula lucrarea, odată ce ați convenit asupra prețului serviciului.”

 Sursa: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_ro.htm